כיצד לעלות סמכות של דומיין?

כדי לגייס סמכות, עליך להבטיח שאסטרטגיית הסו שלך תהיה יעילה. על ידי התמקדות במטרי אחד, אתה יכול להגביר את סמכות התחום שלך. הנה כמה דרכים לעשות את זה. ראשית, לפרסם תוכן ארוך צורה, איכות ולקדם אותו ברשתות החברתיות. שנית, לוודא הקישור שלך הוא חי ושותף באופן מיידי. אחרון, שתף את הקישור שלך בפורומים ומערכות תגובה. מקבל הקישור שלך חי הוא חיוני להגברת סמכות תחום.

הדרך הראשונה להגביר את סמכות התחום היא לבנות קישורים איכותיים. קישורים פנימיים הם דרך קלה להגביר התובע המחוזי שלך, אבל הם לא ישירות להגדיל את הציון הכללי שלך. נסה לבנות תוכן איכותי באתר שלך. זה יגדיל את סמכות התחום שלך ויעזור לך לדרג גבוה יותר בגוגל. ניתן גם לדרג גבוה על מנועי חיפוש מרובים. אבל זכור: קשה להשיג סמכות בעלת סמכות גבוהה. תובע של שלושים לא הרבה יותר טוב מאחד מעשרים. ייתכן שתצטרך להשקיע שנים בשיווק האתר שלך כדי לטפס ל ־ 70 או 80.

ייתכן שאתה תוהה איך להעלות את הסמכות בתחום שלך. ישנן שלוש שיטות עיקריות להעלאת סמכות תחום. ראשית, אתם יכולים לנסות להגדיל את הדירוג שלכם בגוגל על ידי בניית קישורים חיצוניים. בנוסף לכך, תוכל לנסות להגדיל את סמכות הדף שלך באמצעות שיווק מאמרים. יצירת קישורים אחוריים איכותיים היא דרך נהדרת להגדיל את הסמכות שלך. אז, אתה יכול להוסיף תגיות מטה רלוונטיות. זה יעזור לאתר שלך להשיג דירוגים טובים יותר.

שנית, אתה יכול לבדוק את הסמכות של כל אתר אינטרנט על ידי יצירת חשבון עם מוז. כדי לעשות זאת, יש להזין את התחום Moz.com ואז ללחוץ על ”לנתח דומיין”. בדרך כלל, אנשים חושבים שהמטרה של סמכות תחום היא 100/100. תובע 100 אינו מציאותי עבור רוב האתרים, והוא מטרה קשה. במקום זאת, התמקד בניקוד שעומד בקנה אחד עם המתחרים הישירים שלך.

שלישית, שקול שיפור במהירות האתר שלך. גוגל מעניש אתרים שאין להם גרסאות ניידות ידידותיות או מגיבות. עם זאת, שיטות אלה עשויות לקחת זמן. גורם נוסף שיש לשקול הוא מהירות טעינת הדף. המהירות של דפי האתר תלויה במספר גורמים, כולל כמות המידע שהמשתמש יכול לקלוט. לגוגל יש כלים שיעזרו לך לנתח את מהירות האתר שלך. אתה יכול להשתמש בכלים האלה כדי לשפר את מהירות האתר שלך.

איך להעלות סמכות של דומיין ? סמכות דומיין היא אינדיקטור לסמכות האתר, וניקוד סמכותי גבוה יותר משמעו סבירות גבוהה יותר להופיע על מנועי חיפוש. מוז פיתח מטריקה של סמכות תחום, אך חברות רבות אחרות יצרו מדדים דומים. סמכות דומיין היא מערכת דירוג לאתרים המבוססת על מגוון גורמים. זה יכול לנוע בין 0 ל-100. עם זאת, הרעיון מאחורי חישוב סמכות תחום הגיע מ-PageRank, מערכת שנוצרה על ידי לארי פייג '.